Despre mine

Fotografia mea
Am cautat si caut. Cautind,m-am pomenit gresind. Din cind in cind M-am pomenit din vina mea flamind Si m-am insingerat in spinii, De pe cararile spre zarile luminii.

vineri, 28 mai 2010

Cit valoreaza o dimineata


Fiecare dimineaţă valorează cât ziua întreagă
Pe care o primim din mâna
Lui Dumnezeu.
Dumnezeu ne oferă o zi
Pregătită special pentru noi.
Nu e nimic prea mult
Şi nimic “insuficient”,
Nimic indiferent
Şi nimic inutil.
E o zi extraordinară
Care merită să fie trăită.
O privim
Ca pe o pagină din agenda noastră.
Însemnată cu un număr
Şi o lună din an.
O tratăm ca pe o simplă foaie de hârtie.
Dacă am putea scotoci lumea
Ca să descoperim cum s-a format ziua
Şi cum a venit la lumină
În timpurile de demult,
Am înţelege cât de mult valorează
O singură zi din viaţa unui om.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu